O nas
Organizujemy śluby i wesela od A do Z – działamy z Wami i dla Was, współpracujemy tylko ze sprawdzonymi podwykonawcami, dzięki czemu tworzymy niezapomniane i magiczne przyjęcia!
Nasz zespół
JOANNA
JUSTYNA
Wesela i Eventy
Zadowoleni Klienci
Ilość Rozwodów
Konsultanci Ślubni
Kim jest Konsultant ślubny czyli znany na całym świecie wedding planner ? To specjalista w dziedzinie organizacji ślubów i wesel. To osoba, która profesjonalnie zajmuje się przygotowaniem uroczystości zaślubin i przyjęcia weselnego oraz koordynuje przebieg całości na podstawie wcześniej opracowanego scenariusza. Z pomocy konsultantów ślubnych korzystają najczęściej osoby zapracowane oraz pary, które na co dzień mieszkają za granicą Polski. Konsultant Ślubny dopilnuje większości spraw związanych z organizacją ślubu i wesela, opracuje cały projekt uroczystości, będzie w stałym kontakcie z przyszłymi małżonkami, aby wszystko zostało zrealizowane zgodnie z ich życzeniem i jednocześnie w sposób przyjemny dla nich i jak najbardziej komfortowy. Skorzystanie z usług konsultanta ślubnego (wedding plannera) pozwoli narzeczonym na zaoszczędzenie czasu prywatnego, którego zwykle im brakuje . Konsultanci ślubni dysponują szeroką bazą usługodawców ślubnych, dzięki czemu, Para Młoda nie musi się martwić o znalezienie odpowiedniego dekoratora, fryzjera czy też zespołu, ponieważ Konsultant ślubny przygotuje dla nich idealną, szytą na miarę ofertę, złożoną z takich elementów, które są dla nich niezbędne. Dzięki pomocy konsultanta ślubnego można liczyć również na atrakcyjniejsze oferty ze strony usługodawców oraz oszczędność związaną z uniknięciem błędu przy wyborze nieodpowiednich wykonawców, co może kosztować nie tylko spore pieniądze, ale i stres, który jest całkowicie niepotrzebny w tak ważnym dniu. Profesjonalny i godny zaufania konsultant ślubny (wedding planner) to taki, który może pochwalić się dużym doświadczeniem w branży ślubnej, na bieżąco organizuje ceremonie ślubne oraz przyjęcia weselne, jest osobą zorganizowaną, potrafi nawiązać odpowiednią relację z przyszłą parą młodą, potrafi doradzać oraz dopasowuje sposób pracy, działania pod wymagania oraz możliwości swoich klientów. Profesjonalny konsultant ślubny odznacza się kreatywności, dobrym gustem, znajomością branży ślubnej, wysoką kulturą osobistą , a co najważniejsze potrafi odnaleźć się w każdej sytuacji i zawsze ma plan “B” . Podstawą działań Agencji Amarante jest zadowolenie pary młodej oraz ich gości. Dla nas liczy się Wasze szczęście oraz cudowne wspomnienia z Waszego ślubu i wesela.
Event manager
Event manager to osoba, która profesjonalnie zajmuje się projektowaniem oraz koordynowaniem ważnych wydarzeń. Jedną z bardzo ważnych cech event managera jest umiejętność świetnej organizacji czasu i pracy swojej oraz współpracowników. Osoby pracujące przy organizacji wydarzeń, często koordynują mnóstwo czynności jednocześnie. Organizacja eventów to nie lada wyzwanie, które wymaga skoordynowania wielu procesów, dopilnowania mnóstwa spraw i szczegółów. Podczas całego procesu planowania i realizacji eventów niezwykle ważna jest oczywiście kreatywność. Event manager musi ciągle tworzyć nowe koncepcje, pomysły i rozwiązania, które sprawią, że organizowana przez niego impreza zaskoczy uczestników i na długo pozostanie w ich pamięci. Kreatywność przydaje się również w radzeniu sobie z nieprzewidzianymi sytuacjami. Patrząc na pracę event managerów z agencji Amarante należy podkreślić, że ich działania to przede wszystkim wielka pasja. Do każdego nawet najmniejszego wydarzenia podchodzą profesjonalnie, z wielkim zaangażowaniem i pełną głową pomysłów. Dla nich każde wydarzenie jest wyjątkowe i musi zostać zrealizowane w 100% zgodnie z planem i oczekiwaniami klienta. Podstawą dla Agencji Amarante jest zadowolenie klienta oraz przeżycie wyjątkowych i niezapomnianych chwil.